Edzések

Pilates

A Pilates gyakorlatok segítségével megnő az izmok és ízületek állóképessége, csökken a sérülékenységük, illetve egy esetleges sérülésnél gy... Bővebben

  • Óra hossza 1 óra
  • Helyszín Nagyterem
  • Edző Melinda
  • Nehézség

TRX

A TRX az egyik legsokoldalúbb edzésmódszer, amellyel egyszerre lehet fejleszteni erőt, állóképességet, hajlékonyságot, koordinációt. Mivel a gravit... Bővebben

  • Óra hossza 1 óra
  • Helyszín Nagyterem
  • Edző
  • Nehézség

Gerinctorna

A gerinctorna célja, hatásai a helyes testtartás elsajátítása erősítő, nyújtó és átmozgató gyakorlatokkal, tehát elsődleges célja a prevenció,... Bővebben

  • Óra hossza 1 óra
  • Helyszín Nagyterem
  • Edző
  • Nehézség

Funkcionális köredzés

A köredzés lényege, hogy minden izomcsoportot átmozgat, fejleszt a különböző állomásokon. Saját súllyal eszköz nélkül vagy sporteszközzel, erő-... Bővebben

  • Óra hossza 1 óra
  • Helyszín Nagyterem
  • Edző , Balyi Henriett, , Melinda
  • Nehézség

CrossFit

A CrossFit nevű módszert néhány éve alakították ki Amerikában, és egy-egy elemét kiemelve semmi különös nincs benne, egyedi filozófiája miatt vis... Bővebben

  • Óra hossza 1 óra
  • Helyszín Nagyterem
  • Edző Balyi Henriett
  • Nehézség

Speedfitness

Ami eddig csak hosszú évekig tartó , kemény edzéssel volt lehetséges, az a speedfitnessel most rövid idő alatt elérhető. A sportolás legújabb dimen... Bővebben

  • Óra hossza 20 perc
  • Helyszín Kisterem
  • Edző Melinda
  • Nehézség

Stretching

Ezen az órán azon munkálkodunk, hogy az izmok rugalmasságát helyreállítsuk, és fejlesztésüket, valamint megőrzésüket elősegítsük. Egy merev, nem... Bővebben

  • Óra hossza 1 óRA
  • Helyszín NAGYTEREM
  • Edző Melinda
  • Nehézség

Facebook