Pilates

pilates-torna-dunakeszin
  • Helyszín Nagyterem
  • Óra hossza 1 óra
  • Edző , Melinda
Nehézség
  • Könnyű
  • Közepes
  • Nehéz

A Pilates gyakorlatok segítségével megnő az izmok és ízületek állóképessége, csökken a sérülékenységük, illetve egy esetleges sérülésnél gyorsabb a regenerálódás.

Mire jó?
A Pilates torna elsősorban a hát- és gerincpanaszok, reumatikus és ízületi betegségek esetén jelent hatékony segítséget, de rendszeres gyakorlással erős, szálkás izomzat is felépíthető a Pilates gyakorlatok alkalmazásával. A speciális feladatok révén a has-, fenék- és csípő tájék átformálható, feszessé tehető. A Pilates segít karcsúságunk megőrzésében és izomzatunk feszessé tételében, törzsizomzatunk stabilizálásában. Hatékonyan alkalmazható a pilates, derékfájás, csípő térd és más mozgásszervi betegségek esetén is ízületkímélő hatása miatt.

A pilates gyakorlatok jótékony hatása:
A gyakorlatok főként a mély hasizom és a hátizom megerősítésére, stabilizálására, az erős és karcsú végtagok kialakítására koncentrálnak. A vázizomzat megerősítése során a gerinc, a csípő és a vállizület mozgékonyabbá válik. Az izomzat esztétikus kidolgozottságát az edzés során harmonikusan váltakozó erősítő-nyújtó gyakorlatokkal érjük el. Az edzés során történő tudatos légzés segíti koncentrációs készségünket, növeli teljesítőképességünket.

Csoportos edzések már *1000.- Ft-tól!

Az edzéseket tartja

Facebook