CrossFit

crossfit edzés Dunakeszin
  • Helyszín Nagyterem
  • Óra hossza 1 óra
  • Edző Balyi Henriett
Nehézség
  • Könnyű
  • Közepes
  • Nehéz

A CrossFit nevű módszert néhány éve alakították ki Amerikában, és egy-egy elemét kiemelve semmi különös nincs benne, egyedi filozófiája miatt viszont egyre kedveltebb már itthon is. A CrossFittel olyan programot kell elképzelned, mely számtalan sportág mozgáskészletéből merít, például az atlétikából, a súlyemelésből, az evezésből, az úszásból és a tornából. Az edzés során nem csak egy-egy izomcsoportot, hanem az egész testet átmozgató gyakorlatokat végzel. Olyan izmokat erősít, amelyeket nem csak sportolás közben, de akár lépcsőzésnél, kisgyerek emelgetésnél, vagy házimunka közben is használsz, így a mindennapi élet is könnyebbé válik tőle.

Gimnasztika
- Guggolás (súly nélkül)
- Húzódzkodás
- Fekvőtámasz
- Tolódzkodás (leginkább gyűrűn)
- Kézállásban kitolás
- Kötélmászás
- “Muscle up” (gyűrűn lógásból felmenetel nyújtott karú támaszba, minta tolódzkodás felső pontja)
- Kinyomás kézállásba
- Felhomorítás
- Felülés
- Ugrások
- Kitörések

Metabolikus kondícionálás
- Futás
- Kerékpározás
- Evezés
- Ugrálókötelezés

Súlyemelés
- Guggolások
- Elemelés
- Felvétel (súlyt mellre)
- Nyomások
- Szakítás (a súlyemelő mozdulat)
- Felvétel és lökés (a súlyemelő mozdulat)
- Medicin labda gyakorlatok
- Füles (súlyzó lengetések)

Az edzéseket tartja

Facebook